یزدفردا "همزمان با فرا رسيدن بيست و هفتم ارديبهشت ماه روز جهاني مخابرات و جامعه اطلاعاتي، مديرعامل و اعضاي ستادي شركت مخابرات استان يزد با حجه الاسلام والمسلمين صدوقي امام جمعه يزد و نماينده ولي فقيه در استان ديدار و گفتگو كردند.

در ابتداي اين دیدار مهندس مقوم مديرعامل شركت مخابرات استان يزد ضمن تبريك هفته ارتباطات و فرا رسيدن روز مخابرات و جامعه اطلاعاتي در گزارشي مسبوط وضعيت عملكرد شركت مخابرات ايران را بر شمرد و با اشاره به عملكرد شركت مخابرات استان افزود: هم اكنون 551 هزار شماره تلفن همراه با ضريب نفوذ 4/52 مشغول بكار مي باشد و تا پايان سال جاري ظرفيت تلفن همراه استان به يك ميليون شماره افزايش پيدا مي كند .

حجه الاسلام و المسلمين صدوقي امام جمعه يزد و نماينده ولي فقيه استان ضمن تبريك روز جهاني مخابرات و ارتباطات، ارتباطات را يكي از ضروري ترين نيازهاي افراد و انسانها دانست و افزود : زندگي بدون ارتباطات دشوار است و در مقابل اگر جامعه از نعمت ارتباطات بصورت مفيد استفاده نكند اين امر به يك ضد نعمت تبديل مي شود.

امام جمعه يزد با اشاره به شعار روز جهاني ارتباطات و مخابرات مبني بر مراقبت از كودكان در محيط اينترنت افزود: در اين رابطه قطعاً نقش والدين ، خانواده ، معلمان ، وزارت خانه هاي فرهنگي و ... مهم واساسي است.

وي عملكرد شركت مخابرات استان را خوب ارزيابي كرد و گفت: خوشبختانه استقبال مردم از ارتباطات نشان دهنده نياز آنها به اين امر ضروري می باشد و بايد با برنامه ريزي صحيح و پيش بيني درست و دقيق به نياز مردم پاسخ داده شود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا